/resources/image/template/step.png Εκπαιδευτική φιλοσοφία

Εκπαιδευτική φιλοσοφία

 

Εμπειρία – Συνεργασία

Η οργάνωση σπουδών και η φιλοσοφία της διδασκαλίας μας στηρίζονται στην εμπειρία που αποκομίσαμε από την εργασία μας στα φροντιστήρια «Αξιώτη». Ο κ. Αξιώτης, με 40 χρόνια παρουσίας  και τις μεγαλύτερες επιτυχίες στον απαιτητικό χώρο των φροντιστηρίων της Θεσσαλονίκης,  μας εμπιστεύτηκε αναθέτοντάς μας τα τμήματα της Γ’ Λυκείου. Η συνεργασία αυτή, βέβαια, θα συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

Έλεγχος προόδου

  • 3 βασικοί κύκλοι διαγωνισμάτων
    • Συμμετοχή στα επαναληπτικά θέματα της ΟΕΦΕ
    • Το πρόγραμμα των διαγωνισμάτων βγαίνει στην αρχή της χρονιάς, ώστε να είναι και ο μαθητής και ο γονιός ενήμερος
    • Κριτήρια αξιολόγησης (test) στο τέλος κάθε κεφαλαίου
    • Προφορική εξέταση σε κάθε μάθημα


Ενημέρωση

  • Δύο βασικές ενημερώσεις γονέων (Χριστούγεννα-Πάσχα)
  • Καρτέλα επίδοσης μαθητή
  • Συνεχής ενημέρωση είτε προσωπική, είτε τηλεφωνική, είτε μέσω των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, κτλ)


Μέσα διδασκαλίας

  • Με διαδραστικό πίνακα
  • Σε ενιαίο τραπέζι. Για να γίνεται μάθημα όπως στα ιδιαίτερα!
  • Με συγγράμματα-βιβλία του φροντιστηρίου μας

 

Ποιότητα σπουδών

  • Ειλικρίνεια στις ενημερώσεις
  • Ολιγομελή-ομοιογενή τμήματα
  • Αυξημένες ώρες διδασκαλίας στα μαθήματα που παρουσιάζουν ιδιαίτερες δυσκολίες
  • Ολοκλήρωση ύλης της Γ΄ Λυκείου στα τέλη Φεβρουαρίου. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα  πολλαπλών επαναλήψεων!


Υποστήριξη

  • Συνεδρίες για την οργάνωση χρόνου μελέτης του κάθε μαθητή
  • Σεμινάρια επαγγελματικού προσανατολισμού
  • Διενέργεια τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού
  • Ψυχολογική υποστήριξη
  • Βοήθεια – Συμβουλευτική στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού
  • Ενημέρωση για τις προθεσμίες και για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
  • Μαθησιακές δυσκολίες


Οργάνωση σπουδών

Στο προσεκτικά διαμορφωμένο πρόγραμμα σπουδών μας, τα μαθήματα διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες:

  • Σε εκείνα που στοχεύουν στην καθημερινή προετοιμασία για τα μαθήματα του σχολείου
  • Στα μαθήματα προετοιμασίας για τις πανελλήνιες
  • Στα μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, για την κάλυψη αδυναμιών του κάθε μαθητή ξεχωριστά